Často kladené dotazy a kontakt
Připravili jsme pro vás přehled nejčastějších dotazů. Pokud zde nenaleznete odpověď na svou otázku, napište nám na info@o2vyhody.cz.
Pro koho jsou O2 Výhody určeny?
Pro všechny zákazníky O2. Stačí mít jakoukoliv naši službu (internet, pevná linka, O2 TV, O2 Fiber, předplacenou kartu nebo mobilní tarif).
Ovlivní změna tarifu/služeb možnost čerpání O2 Výhod?
Pokud jste se rozhodl/a pro změnu tarifu a v souvislosti s tím čerpání odpovídající výhody, budete tak moct učinit za 48 hodin od provedení této změny.
Jak mohu O2 Výhody čerpat?
Kód pro čerpání O2 Výhody můžete získat několika způsoby. Přímo na tomto webu, pomocí aplikace pro Váš chytrý telefon nebo prostřednictvím klíčového slova uvedeného na plakátu v provozovně partnera, které odešlete formou SMS.
Nejsem zákazníkem O2. Mohu čerpat O2 Výhody?
Není nic jednoduššího, než si nějakou z našich služeb pořídit. O2 Výhody může čerpat každý náš zákazník. Vyzkoušejte například některý z našich neomezených tarifů FREE.
Musím se do O2 Výhod nějak registrovat?
Ne, pro čerpání výhod stačí zadat telefonní číslo (číslo přípojky) a případně ověřovací kód z faktury.
Je zaslání kódu pomocí SMS zpoplatněno?
Zaslání SMS s kódem O2 Výhody je ZDARMA.
Jak mám postupovat po obdržení SMS kódu O2 Výhody?
Tímto kódem se prokážete u pokladny v prodejně partnera nebo ho zadáte do příslušného pole v e-shopu. Podrobný postup uplatnění je popsán na detailní stránce dané O2 Výhody.
Mohu si místo kódu z faktury nastavit vlastní přístupové heslo?
Ano, po každém přihlášení máte možnost nastavit si vlastní heslo.
Mám jiného mobilního operátora, ale využívám některé z ostatních služeb O2. Mohu si nechat zaslat kód O2 Výhody na svůj mobil?
O2 Výhody jsou určeny pro všechny naše zákazníky. Pokud máte jiného mobilního operátora, ale využíváte některou z dalších služeb O2, zašleme vám kód O2 Výhody zdarma na váš mobil.
Co mám dělat, když mi SMS kód nepřišel?
Zkuste znovu získat slevový kód prostřednictvím webu, aplikace nebo klíčového slova. Pokud vám SMS s kódem nepřijde, kontaktujte nás, prosím, prostřednictvím e-mailu info@o2vyhody.cz.
Co mám dělat, když mám problém s mobilní aplikací O2 Výhody?
Kontaktujte nás, prosím, pomocí formuláře přímo v aplikaci v sekci Nastavení (získáme technické informace o stavu aplikace).
Co mám dělat, pokud nejsem spokojen/a se službami partnera programu?
Naše partnery pečlivě vybíráme tak, abychom vám přinášeli zvýhodněné nabídky a slevy jen na ty nejlepší výrobky a služby.
Kdo se může zúčastnit soutěže od O2 Výhody?
Účastnit soutěže se může každý zákazník O2, který má službu Mobilní volání a který v období trvání konkrétní jednotlivé soutěže v aplikaci Programu O2 Výhody pro chytré telefony projeví zájem o účast v soutěži, a to kliknutím na tlačítko „Chci soutěžit".
Kde se dozvím, zda jsem v soutěži vyhrál a kdy?
Jména výherce či výherců soutěže budou uveřejněna ve tvaru křestní jméno a první písmeno příjmení výherce do 72 hodin od ukončení soutěže na internetových stránkách www.o2vyhody.cz. Dále bude každý výherce o výhře informován telefonicky, a to nejpozději do 72 hodin od vylosování. Kontaktován bude na telefonním čísle, které u výherce pořadatel soutěže eviduje v souvislosti se zákaznickým vztahem výherce a pořadatele.
Chci se zapojit do partnerského Programu O2 Výhody?
Kontaktujte nás na e-mailu spoluprace@o2vyhody.cz