Osobní
  • Osobní
  • Podnikatelé
  • Firmy a veřejná správa
Osobní
  • Osobní
  • Podnikatelé
  • Firmy a veřejná správa

Často kladené dotazy a kontakt

Připravili jsme pro vás přehled nejčastějších dotazů. Pokud zde nenaleznete odpověď na svou otázku, napište nám na info@o2vyhody.cz. 

Pro koho jsou O2 Výhody určeny?

Ovlivní změna tarifu/služeb možnost čerpání O2 Výhod?

Jak mohu O2 Výhody čerpat?

Nejsem zákazníkem O2. Mohu čerpat O2 Výhody?

Musím se do O2 Výhod nějak registrovat?

Je zaslání kódu pomocí SMS zpoplatněno?

Jak mám postupovat po obdržení SMS kódu O2 Výhody?

Mohu si místo kódu z faktury nastavit vlastní přístupové heslo?

Mám jiného mobilního operátora, ale využívám některé z ostatních služeb O2. Mohu si nechat zaslat kód O2 Výhody na svůj mobil?

Co mám dělat, když mi SMS kód nepřišel?

Co mám dělat, když mám problém s mobilní aplikací O2 Výhody?

Co mám dělat, pokud nejsem spokojen/a se službami partnera programu?

Kontaktujte nás prostřednictvím on-line formuláře

Podmínky používání cookies